مدیر كل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان معارفه شد

مدیر كل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان معارفه شد

با حضور دکتر سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد از تلاشهای داود طبرسا تقدیر و روحاله صلبی به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان معارفه شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی: دکتر سلمانی روز یکشنبه پنجم تیرماه در معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی گلستان با اشاره به تفویض اختیارات به استان ها به عنوان اولین وزارت خانه، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مدیران استانی این اختیارات را به نحو احسن و در راستای رفع مشکلات مردم استان استفاده کنند.

در این مراسم دکتر عابدی نژاد مدیر کل دفتر امور استانها وزارت اقتصاد، دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، مدیران و ذیحسابان دستگاههای اجرایی استان نیز حضور داشتند از زحمات داود طبرسا در مدت ۱۰ سال و ۱۰ ماه مدیریت اداره کل تقدیر و تجلیل شد و براساس حکم وزیر اقتصاد، روح‌اله صلبی به عنوان مدیرکل منصوب شد.

دکتر سلمانی با اشاره به تغییر و تحول مدیریتی در مجموعه کلان و استانی وزارت اقتصاد تصریح کرد: مدیران جدید و تازه نفسی که مشغول کار می‌شوند، باید بر عهدی که از ابتدا می‌بندند، پایبند و معقتد باشند.

وی افزود: آنان که با نیت انجام وظیفه و خدمت به مردم وارد میدان می‌شوند، در واقع مسئولیت‌ پذیر هستند، اما آنان که رانتی عمل می‌کنند، از این جابجایی‌ ها نگران و ناراحت هستند.