Investment Services Center Of Golestan Province

 
 

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گلستان

دهمین جلسه كمیته استانی پرداخت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه 1401

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان، روح اله صلبی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از طرح های مصوب، به بررسی وضعیت طرح‌های مصوب کمیته استانی موضوع دستورالعمل تبصره 18 در دستگاههای اجرایی و بانک‌های ذیربط پرداخت.

صلبی در خصوص وضعیت کلی طرح های مصوب سال 1401 گفت: تاکنون 15 هزار و 573  میلیارد ریال برای 985  طرح جهت بهره مندی از تسهیلات مزبور در استان گلستان تصویب شده است.

در این جلسه به بررسی 1 طرح مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت، 4  طرح صنایع دستی و گردشگری، 1 طرح ارتباطات و فناوری اطلاعات، 11 طرح تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 2 طرح پارک علم و فناوری، 1 طرح بنیاد برکت، 2 طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای که در مجموع 22  طرح به مبلغ 247  میلیارد ریال  جهت بهره مندی از پرداخت تسهیلات تبصره 18  پرداختند.

دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: با توجه به اعتبارات استانی دستگاه ها و بانک ها در خصوص تسهیلات تبصره 18 تمام توان خود را به کار گرفته که کمال تشکر را از همه عزیزان داریم.

وی ادامه داد: به دستور استاندار محترم گلستان کارنامه عملکردی برای مدیران شبکه بانکی استان صادر نموده ایم که در اسرع وقت اعلام خواهد شد.